Zapraszamy na pierwszą edycję Diecezjalnego Forum Medialnego!
To wyjątkowy czas, w którym wszyscy zaangażowani w różnego rodzaju media, począwszy od parafii, aż po instytucje diecezjalne, spotkają się w jednym miejscu, aby podzielić się własnym doświadczeniem i poszerzyć swoje kompetencje medialne. Twoja obecność jest dla nas BARDZO WAŻNA!
Forum podzielone jest na dwie główne części: teoretyczną i praktyczną. Chcemy zapewnić Ci jak najlepsze uczestnictwo w tym wydarzeniu, dlatego przygotowaliśmy różne pakiety, które pozwolą wybrać to, co interesuje Cię najbardziej. (Uwaga! Udział w FORUM jest BEZPŁATNY, jednak, aby uczestniczyć w wybranych częściach, konieczne będzie wniesienie niewielkiej opłaty. Uwzględnij to dokonując odpowiedniego wyboru)
Pakiet 1 - FORUM
Pakiet 2 - FORUM + OBIAD (Koszt 40 zł)
Pakiet 3 - FORUM + WARSZTATY (Koszt 10 zł)
Pakiet 4 - FORUM + OBIAD + WARSZTATY (Koszt 50 zł)
Plan Forum
CZĘŚĆ „1” - FORUM
9.00 - 9.30 – Rejestracja uczestników, odbieranie pakietów
9.30 – 9.55 – Rozpoczęcie modlitwą w kaplicy seminaryjnej
10.00 – Rozpoczęcie Forum w Auli Jana Pawła II
10.20 – Wykład „Rola mediów katolickich w mediosferze”
10.50 – Prezentacja głównych Mediów Diecezjalnych
PRZERWA 11.35 – 11.50
11.50 - 12.20 – Zasady funkcjonowania mediów diecezjalnych
12.20 – 12.40 - Podstawowe zagadnienia z prawa medialnego oraz prawa autorskiego i praw pokrewnych
12.40 – 12.45 - ZAKOŃCZENIE FORUM
12:45 - 13.25 – OBIAD
CZĘŚĆ „2” - WARSZTATY
13.30 – 15.00 – Warsztaty tematyczne DO WYBORU:
Zgłoszenia z 11 parafii
Zgłoszenia z 45 parafii
Zgłoszenia z 22 parafii
Zgłoszenia z 14 parafii